Blogger news

Get our special FREE Gift with every purchase of moustache watch and perfume.

Shawl Lycra RM25 murah menawan mari membeli!!


P/S : Jenis kain shawl lycra yang kami jual adalah berkualiti dan tak panas..
sebab tu kiz tak boleh nak letak harga murah-murah.
Tak percaya?Cubalah beli satu ya..



Hi,bertemu lagi Kiz dengan produk terbaru wahh...Kali ni,kiz ada Shawl Lycra untuk dijual dengan harga sangat rendah OK..Sangat cantik dan menawan bila dipakai..Tak Percaya?Jom tengok gambar-gambar kat bawah ni okeyh...Harga pun sangat berpatutan dengan Hari Raya yang bakal menjelang ni kan..Selendang Oh Selendang...

1)Jenis Kain:
Kain cotton,kain ni susah untuk dicari tau,so sape yg pakai pasti akan merasakan satu tenaga keunikan sejati ya..hehe..lebih2 plak kiz promote..

2)Warna :
Setakat ni Kiz cuma ada 3 Jenis warna iaitu pink , biru dan hitam...

3)Harga:
RM25.00 sahaja Kiz letak,tak ambil untung banyak pun ok..sangat murah..kat tempat lain ada sampai dekat rm40 diorang jual tapi kat sini Kiz jual murah je..mari beli beramai-ramai


Mari Tengok Gaya-gaya mereka..

























Bagaimana Mahu Beli?

i.OK,anda boleh SMS kiz at 017-7323183

ii.Kami menggunakan Akaun Maybank untuk pembayaran

iii.Perlu diingatkan juga bahawa harga di atas tidak termasuk kos penghantaran

2 comments:

Leeya said...

lycra ni, kaler purple ade x?

aishah na'ai said...

mahalnye tdung ni kt malaysia
kat egypt only le10=rm5
banyak kaler pulak tuuu..
but seriously nnt i balik malaysia
nk shopping cni aje laa..
bnyk baju lawa.. :)